مقالات آموزشی
۱۱ خرداد ۱۴۰۳

ساخت سوله مرغداری صنعتی استاندارد با هزینه مناسب

برای صنعتی کردن نگهداری و پرورش مرغ مادر، جوجه مرغ گوشتی، بوقلمون و ... نیاز به سوله سبک است، که با توجه به شرایط آب و هوایی و نوع نیاز دارای طراحی خاص می باشد.

سوله مرغداری و اهمیت آن

با توجه به صنعتی شدن پرورش طیور از جمله مرغ در کشورمان، نیاز به سوله های با دهانه های بزرگ تر و مستحکم تر می باشد تا تجهیزات صنعتی که غالبا قیمت زیادی دارند در آن نصب و راه اندازی  شوند. موارد اجرایی مهم از قبیل سند بلاست و رنگ آمیزی خاص سازه به دلیل رطوبت موجود ناشی از شستشوی هر دوره جوجه ریزی ، پوشش سقف بطور کامل، در نظر گرفتن آبروهای بلندتر جهت حفاظت از تهویه و فن های نصب شده می باشد.

عواملی که بر هزینه ساخت سوله مرغداری تاثیرگذار است

محل جغرافیایی نصب سوله

مساحت سوله 

هزینه حمل و نقل

هزینه نصب

در طراحی و ساخت سوله مرغداری به چه نکاتی باید توجه شود

سوله مرغداری دارای بخش های مختلفی است که برای پرورش، نگهداری و جوجه کشی طیور مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که پارامترهای محاسباتی به درستی در نظر گرفته شوند علاوه بر استحکام و مقاومت سازه، با کاهش هزینه و موارد اجرایی نیز رو به رو هستیم.

با توجه به موارد اجرایی ساخت سوله مرغداری، سازنده سازه باید تمام موارد اجرایی و الزامی که توسط مشاور تخصصی داده می شود در طراحی، ساخت و نصب سوله در نظر گرفته شود.

فعالیت های صورت گرفته توسط شرکت سان فولاد در زمینه طراحی سوله مرغداری

طراحی بهینه و اقتصادی در طراحی سوله: وزن سوله های طراحی شده توسط این شرکت در حدود 22 کیلوگرم در هر متر مربع می باشد که جزء سوله های سبک به شمار می آید.

در نظر گرفتن تمام موارد تخصصی پرورش مرغ و طیور در ساخت سوله

فعالیت های انجام شده توسط شرکت سان فولاد در زمینه اجرای سوله مرغداری

اجرای سوله های سالن های مرغ مادر 

اجرای سوله های سالن های مرغ گوشتی 

هزینه ساخت سوله مرغداری

با توجه به نوسانات قیمت آهن نمی توان قیمت دقیقی به کارفرما اعلام کرد، ولی براساس ابعاد ، نوع متریال، طرح سازه و نحوه اجرا می توان به صورت تقریبی هزینه ساخت سازه را محاسبه کرد. در صورتی که می خواهید قیمت دقیق تری داشته باشید می توانید با تکمیل فرم استعلام قیمت درخواست خود را ثبت کنید، با توجه به تجربه این شرکت در ساخت سالن های مرغداری با توجه به ابعاد و درخواست مشتریان هزینه ساخت سازه را در کمترین زمان برآورد می کنیم.